Thursday 26 June 2014

Duit raya Sultan Brunei - Nak cuba?

 Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Baginda Sultan Haji Hassanal Bolkiah Mu'izzaddin Waddaulah ibni Al-Marhum Sultan Haji Omar 'Ali Saifuddien Sa'adul Khairi Waddien, Sultan dan Yang Di-Pertuan Negara Brunei Darussalam.


Sir Muda Hassanal Bolkia Mu`izzadin Waddaulah
Sultan Istana Nurul Iman,
Bandar Seri Begawan Brunei Maura
Brunei

*Quote: iye lah... aku pernah hantar masa aku kecik dulu...dapat 200 dollar... tuka duit sini rm400... aku x de kene mengene dengan brunai mahu pun duduk kat brunai...
aku KL dan mase aku hantar aku belajar kat kelantan... yang hantar dulu bapak aku pakai nama aku... yang pasti korang jangan tersalah type nama... jadi macam memeber aku, die tulis nama die betul da, disebabkan nama die susah, check tu sampai nama lari satu hurup ja... x bleh nak keluarkan... giler kesian... bleh buat frame je lah.. aku ade lagi check tu sebab ayah aku scan print dan simpan... malas pulak aku nak scan dan upload kat sini.. sekarang aku xdengar pulak ade orang hantar dan dapat duit raya tuh... aku nak test untuk raya kali nih... hoho... mana tahu, untuk badan sapa tahu... x semua yang hantar dapat, sebab aku adik bradik aku semua hantar, aku je dapat... sebab kakak aku dulu nye dapat. mungkin diorang ade simpan nama yang da dapat then diorang x bagi untuk nextnye kowt... haha... yang x dapat check diorang akan post gak surat, tapi dapat kad raya je lah... hoho*

No comments:

Post a Comment